Jump to content

Welcome to Newsat

Welcome to Newsat, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Newsat by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends

Send personal messages to other members.


Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/18/2019 in all areas

  1. 1 point
    ioanis

    Εδώ γελάμε

    Γεια σας, κάνουμε ένα γκάλοπ για τις δημοτικές εκλογές, πείτε μας σε ποιο δημοτικό διαμέρισμα μένετε? - Δεν μένω σε διαμέρισμα, σε μονοκατοικία μένω. - Εννοώ που ψηφίζετε. - Αααα, στο σχολείο δίπλα από το σπίτι μου. Επιμέλεια : ioanis
  2. 1 point
    «Έφυγε» ο θρύλος της F1 Νίκι Λάουντα Ο άνδρας στο κόκπιτ που φλεγόταν έμελλε να πεθάνει ήσυχα, δεκαετίες αργότερα: Ο Νίκι Λάουντα, που έφυγε από τη ζωή χθες Δευτέρα στα 70 του χρόνια, σε νοσοκομείο της Ελβετίας, όπου νοσηλευόταν για προβλήματα στα νεφρά, είναι αληθινός θρύλος της Φόρμουλας 1, που δεν επέτρεψε ποτέ στον εαυτό του να επηρεαστεί από το φρικιαστικό ατύχημα που είχε το 1976. «Με βαθιά θλίψη ανακοινώνουμε ότι ο αγαπημένος μας Νίκι κατέληξε ήσυχα, τη Δευτέρα 20ή Μαΐου 2019, με την οικογένειά του γύρω του», ανέφεραν οι οικείοι του θρυλικού πιλότου της F1 και αργότερα πολυσχιδούς επιχειρηματία σε ηλεκτρονικό μήνυμά τους που μεταδόθηκε από αυστριακά ΜΜΕ. Ο Λάουντα ήταν πατέρας τεσσάρων παιδιών από δύο γάμους. Την 1η Αυγούστου 1976, ενώ βρισκόταν στο τιμόνι της Ferrari του στο περίφημο σιρκουί του Νίρμπουργκρινγκ, στη Γερμανία, το μονοθέσιο του έπεσε με σφοδρότητα πάνω σ' έναν διαχωριστικό τοίχο και έπιασε φωτιά. Ο Λάουντα έμεινε παγιδευμένος για σχεδόν ένα λεπτό μέσα στο κόκπιτ, πριν να τον βγάλουν τρεις άλλοι πιλότοι. Οι εικόνες του φρικτού ατυχήματος του παγκόσμιου πρωταθλητή σόκαραν όλο τον κόσμο. Αλλά ο Νίκι Λάουντα, όλη του τη ζωή μαχητής, έζησε. Έξι εβδομάδες αφότου ακόμη δεχόταν εντατικές ιατρικές περιποιήσεις στη νοσοκομειακή του κλίνη, θα ταξίδευε αφήνοντας πολλούς άναυδους για να πάρει μέρος στο Γκραν Πρι της Ιταλίας, παρά το ότι ακόμα υπέφερε, αψηφώντας τα σοβαρά εγκαύματα στο πρόσωπό του... Εκείνη τη χρονιά, έδινε μάχη για τον τίτλο μέχρι και τον τελευταίο αγώνα με τον Βρετανό Τζέιμς Χαντ, ο οποίος τελικά στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής. Αυτή η επική αναμέτρηση, που αν μη τι άλλο αποκάλυψε τον κάθε άλλο παρά συνηθισμένο χαρακτήρα του Αυστριακού, βρίσκεται στο επίκεντρο της πλοκής της ταινίας Rush (2013) του αμερικανού σκηνοθέτη Ρον Χάουαρντ. Το 1977, ο Λάουντα θα κέρδιζε για δεύτερη φορά τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή με τη Φεράρι. Σταμάτησε να συμμετέχει στους αγώνες το 1979, για να ιδρύσει τη Lauda Air, την πρώτη του αεροπορική εταιρεία. Οι αιθέρες ήταν το άλλο του πάθος. Αλλά τα σιρκουί δεν έπαψαν ποτέ να τον θέλγουν και γύρισε στην F1 το 1982, αυτή τη φορά στο τιμόνι μιας McLaren. Με τη ΜακΛάρεν κατέκτησε τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή το 1984, για τρίτη και τελευταία φορά. Για τους περισσότερους ειδικούς, ο Λάουντα έγραψε ιστορία στο άθλημα. Η μεθοδικότητά του στην προετοιμασία και η αποφασιστικότητά του στους αγώνες του τον διέκριναν πάντα. Μετά το τέλος της καριέρας του, ο Λάουντα συνέχισε να είναι πανταχού παρών στους κύκλους της F1. Υπήρξε σύμβουλος της Scuderia Ferrari, επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας της Jaguar, σχολιαστής της γερμανικής τηλεόρασης τα Σαββατοκύριακα των αγώνων, μη εκτελεστικός πρόεδρος της Mercedes AMG Petronas F1 Team - του ανήκε το 10% αυτής της τελευταίας. Ο Νίκι Λάουντα βρέθηκε εξάλλου στο επίκεντρο μιας τραγωδίας ως ο επικεφαλής αεροπορικής εταιρείας. Την 26η Μαΐου 1991, ένα Boeing 767 της Lauda Air που εκτελούσε το δρομολόγιο Μπανγκόκ-Βιένη συνετρίβη λόγω βλάβης. Ουδείς από τους 223 ανθρώπους που επέβαιναν στο αεροσκάφος επέζησε. Γεννημένος στις 22 Φεβρουαρίου 1949, γόνος βιενέζικης αστικής οικογένειας με μεγάλη περιουσία, ο Αντρέας Νικολάους Λάουντα, ή «Νίκι» όπως θα γινόταν παγκοσμίως γνωστός, δεν ήταν ούτε είκοσι όταν, χωρίς να ειδοποιήσει τους γονείς του, πήρε μέρος στην πρώτη του κούρσα με αυτοκίνητο, στο τιμόνι του Mini Cooper που του είχε χαρίσει η γιαγιά του. Παρά την αντίθετη γνώμη της οικογένειας, θα ριχνόταν στο πάθος του. Τα τοξικά αέρια που εισέπνευσε στο παραλίγο μοιραίο ατύχημα του 1976 επηρέασαν τον οργανισμό του. Έπειτα από δύο μεταμοσχεύσεις νεφρών το 1997 και το 2005, χρειάστηκε να υποβληθεί σε επείγουσα επέμβαση μεταμόσχευσης πνεύμονα τον Αύγουστο του 2018, αφού μολύνθηκε από ιό κατά τη διάρκεια μιας παραμονής του στην Ιμπίθα. Εγχειρίστηκε στο γενικό νοσοκομείο της Βιένης, κατά σατανική σύμπτωση την επομένη της επετείου του ατυχήματός του, και συνήλθε μετά βίας. «Ήταν πολύ δύσκολο να επανέλθω. Συγκρίνεται μόνο με τα εγκαύματά μου μετά το ατύχημα στο Νίρμπουργκρινγκ», θα παραδεχόταν στην ελβετική εφημερίδα Blick. «Ήμουν νεκρός για λίγο. Αλλά ξαναζωντάνεψα». Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ https://tvxs.gr/ Επιμέλεια : ioanis
  3. 1 point
    Ο άνθρωπος είχε πολλά προβλήματα υγείας.....κατά την διάρκεια της ζωής του άλλαξε τα δύο του νεφρά καθώς και τους πνεύμονες του πόσο να αντέξει ...άσε που είχε και αυτό το τρομερό ατύχημα κατά την διάρκεια αγώνα της F 1 εδώ στην Γερμανία.
  4. 1 point
    tasos.cz

    Εδώ γελάμε

    Ανεκδοτα για τις εκλογες συνεχεια ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΔΥΣΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ; Γιατί μετά οι ψηφοφόροι πάνε για ύπνο για να ξεχάσουν τι ψήφισαν. Μπουγαγαααα
  5. 1 point
    Μεγάλο και θρυλικό το ονομα του "Λάουντα" στην φόρμουλα 1 Ο Λάουντα το 1973 πάνω σε μια Kawasaki 900 Z1
  6. 1 point
    Το Sportitalia λανσάρει τέσσερα νέα FTA κανάλια τον Ιούλιο Ο ιταλικός ραδιοτηλεοπτικός όμιλος Sportitalia θα επεκτείνει την προσφορά του με την ελεύθερη μετάδοση μέσω της επίγειας ψηφιακής τηλεόρασης (DTT ) τεσσάρων νέων θεματικών τηλεοπτικών καναλιών από τον Ιούλιο. Τα Sportitalia HD, SI Solo Calcio, SI Motori και SI Live24 θα είναι διαθέσιμα στο ίδιο multiplex, στο κανάλι 60. Για να παρακολουθήσουν τη νέα προσφορά SI Smart, οι θεατές θα χρειαστούν μια έξυπνη τηλεόραση (παρούσα στο 27,5 τοις εκατό των ιταλικών νοικοκυριών) εξοπλισμένη με υποστήριξη HbbTV. Οι θεατές των οποίων η έξυπνη τηλεόραση δεν υποστηρίζει το HbbTV θα μπορούν να κάνουν λήψη της εφαρμογής Sportitalia. Οι χρήστες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στα νέα κανάλια δωρεάν, χωρίς αποκωδικοποιητή ή συνδρομή, μέσω του κόκκινου κουμπιού στο τηλεχειριστήριο τους. Διατίθεται επίσης αρχειακό υλικό αρχειοθέτησης on-demand. Συνεταίροι της Sportitalia στη νέα προσπάθεια είναι ο πάροχος αθλητικών λύσεων OTT "Sportradar", και η ιταλική εταιρία Kineton. Το Sportitalia καλύπτει αθλήματα που ξεκινούν από το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ μέχρι και σε πιο εξειδικευμένα αθλήματα όπως το futsal, το χάντμπολ και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός. Εκτιμάται ότι σήμερα 1,5 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολουθούν καθημερινά τo Sportitalia. https://advanced-television.com/2019/05/21/sportitalia-to-launch-4-new-fta-channels-in-july/ Επιμέλεια : ioanis
  7. 1 point
    Ο ANT1 «χτυπά» με φρέσκο πρόγραμμα – Τι θα δούμε τη νέα σεζόν Όλες οι νέες σειρές και τα παιχνίδια του σταθμού για τη σεζόν 2019 - 2020. Το νέο πρόγραμμα του ΑΝΤ1 για το 2019-2020 θα έχει βάση την ελληνική μυθοπλασία με νέες σειρές και καλές παραγωγές. Σύμφωνα με τις Τυπολογίες, στον ΑΝΤ1 θα δούμε τη σειρά «Άγριες Μέλισσες» που θα φέρει τη σκηνοθετική υπογραφή του Λευτέρη Χαρίτου και τη σκηνογραφία θα υπογράφει ο Αντώνης Χαλκιάς, που μετάξύ άλλων επιτυχιών του είναι και το «Νησί» στο Mega. Στους κεντρικούς ρόλους θα δούμε την Κάτια Δανδουλάκη και τον Γιάννη Φέρτη, μεταξύ άλλων γνωστών συντελεστών. Πέρα από το δράμα ο ΑΝΤ1 θα προβάλλει και μία κωμική σειρά βασισμένη στην ξένη σειρά «If I were you», με τη σειρά να προβάλλεται τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα. Με νέα πρόσωπα αρκετά χρόνια μετά το τέλος της θα επιστρέψει και η σειρά «Το Καφέ της Χαράς» που προορίζεται να προβληθεί στο τέλος του 2019 με νέα επεισόδια για τα 30 χρόνια του ΑΝΤ1 στον αέρα. Όσον αφορά στην ψυχαγωγία το πρωτότυπο μουσικό σόου «The Four» θα ενταχθεί στο πρόγραμμα του σταθμού, την ίδια ώρα που το «Football stories» του Γιώργου Λέντζα, το οποίο θα συνδυάζει το ποδόσφαιρο και τα ταξίδια, θα πάρει και αυτό θέση στο νέο πρόγραμμα. Πηγή : https://dailymedia.gr/tv Επιμέλεια : ioanis
  8. 1 point
    L1x112 Ενισχυτής γραμμής στα 40 dB (0242) Τεχνικά χαρακτηριστικά : Είσοδος 1 VHF - UHF : Ch 2-60, FM, DAB, με ενίσχυση 20-40 dΒ ρυθμιζόμενη. Είσοδος 2 VHF : Ch2-12, s11-s20, FM,DAB, ενίσχυση 0-14 dB ρυθμιζόμενη. Στάθμη εξόδου : 1x112 dB / μV. Πρότυπο μέτρησης : 2 tone test EN 50083-3 στο Ch 37 η IMD3 είναι -60 dB. Μονοπάτι επιστροφής : -5 dB στους 5-30 MHz ( εφαρμογή για τηλεχειρισμούς). Τάση τροφοδοσίας : 180 - 240 VAC 2W. Ενδεικτικό LED : Τάσης 12V. http://www.mistral.com.gr/…/473-l-1x112-ενισχυτησ-προεκταση…
×