Jump to content
  • Recent Posts / Topics

    • 0
      Various subjects
      ioanis - Posted
      Συνέδριο Υβριδικής TV στην Αθήνα!   Η 8η Διεθνής Συνάντηση για την Υβριδική Τηλεόραση θα γίνει στη Αθήνα στις 21 και 22 Νοεμβρίου 2019. Η χώρα μας θα φιλοξενήσει το Διεθνές Συμπόσιο της Υβριδικής Τηλεόρασης, που οργανώνει η Ένωση HbbTV και στο οποίο δίνονται και τα Βραβεία της HbbTV. Η ετήσια διοργάνωση της διεθνούς ένωσης απευθύνεται σε ραδιοτηλεοπτικούς φορείς, διαφημιστές και adtechs, οργανισμούς τυποποίησης και τεχνολογικές εταιρείες και στη χώρα μας την έχουν αναλάβει το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής και η ΕΡΤ. Η κρατική ραδιοτηλεόραση έχει αναπτύξει ήδη υπηρεσίες στην Υβριδική Τηλεόραση, υπηρεσίες που είναι προσβάσιμες σε περίπου 450.000 τηλεοπτικές συσκευές που έχουν τη δυνατότητα λήψης Hbb περιεχομένου. Στη διοργάνωση του 2018, στο Βερολίνο, συμμετείχαν περισσότεροι από 300 φορείς από 27 χώρες. http://www.typologies.gr/synedrio-yvridikis-tv-stin-athina/ Επιμέλεια : ioanis  
    • 0
      Various subjects
      ioanis - Posted
      6 εκατ. ευρώ για τις επενδύσεις στην αειφόρο ενέργεια   Δράσεις για την ενίσχυση των επενδύσεων στην αειφόρο ενέργεια προωθεί το πρόγραμμα με τίτλο Mainstreaming energy efficiency finance. Το πρόγραμμα αυτό, που εντάσσεται στο ευρύτερο πρόγραμμα «Ορίζοντας 2020», έχει συνολικό προϋπολογισμό 6 εκατομμύρια ευρώ και προσφέρει 100% χρηματοδότηση στην υποστήριξη έργων. Βασικοί στόχοι της Επιτροπής στα πλαίσια του προγράμματος «Ορίζοντας 2020» είναι να αναπτυχθεί η έννοια της ενεργειακής απόδοσης στην πράξη και να επεκταθούν σε ολόκληρη την Ευρώπη οι εφαρμογές και τα έργα που θα θέτουν σε πρώτο πλάνο τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και της ευρύτερης τεχνολογικής και ψηφιακής ανάπτυξης. Στους κεντρικούς τομείς δράσεων συμπεριλαμβάνεται η ανάπτυξη τεχνολογιών και προϊόντων σε σχέση με τις εκμπομπές διοξειδίου του άνθρακα, την καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής, την ευρύτερη περιβαλλοντική έρευνα και τις υψηλές τεχνολογίες. Ειδικότερα, τα επιλεγμένα θέματα που προτείνονται στην παρούσα πρόσκληση πρέπει να αφορούν τουλάχιστον ένα από τα ακόλουθα θέματα: Ανάπτυξη, επίδειξη και προώθηση πλαισίων για την τυποποίηση και τη συγκριτική αξιολόγηση των επενδύσεων για την αειφόρο ενέργεια. Ανάπτυξη ικανοτήτων για τις τράπεζες και τους επενδυτές σε εθνικό και τοπικό επίπεδο, ιδίως όσον αφορά την επενδύσεις για βιώσιμη ενέργεια. Συγκέντρωση, επεξεργασία και αποκάλυψη δεδομένων μεγάλης κλίμακας σχετικά με τις πραγματικές οικονομικές επιδόσεις των επενδύσεων ενεργειακής απόδοσης Περαιτέρω ενσωμάτωση των μη ενεργειακών οφελών στην αποτίμηση των έργων, ιδίως στον κατασκευαστικό τομέα για την εξέλιξη των υφιστάμενων χρηματοπιστωτικών προϊόντων ή τη δημιουργία νέων στοχοθετημένων προϊόντων. Στόχευση στους θεσμικούς επενδυτές (π.χ. δημόσια συνταξιοδοτικά συστήματα) Διερεύνηση των επιπτώσεων των αναθεωρημένων αξιολογήσεων επικινδυνότητας και των απαιτήσεων για την ενεργειακή απόδοση στους δημοσιονομικούς κανονισμούς Όσοι ενδιαφέρονται, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση εφόσον ανήκουν σε δημόσιο ή ιδιωτικό φορέα. Μεγάλες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν επίσης να συμμετέχουν. Τέλος, το πρόγραμμα είναι ανοιχτό και σε μη Κερδοσκοπικούς ή μη Κυβερνητικούς Οργανισμούς, καθώς και σε Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, Ερευνητές/Ερευνητικά Κέντρα/Οργανισμούς. Μεταξύ των δημόσιων φορέων συμπεριλαμβάνονται οι Αρχές Τοπικής Αυτοδιοίκησης, τα Επιμελητήρια, η Κεντρική Κυβέρνηση και οι Κρατικοί Οργανισμοί και Επιχειρήσεις. Το πρόγραμμα έχει προθεσμία υποβολής την 03/09/2019 και περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη σχετική σελίδα EurActiv.gr Επιμέλεια : ioanis  
    • 0
      Various subjects
      ioanis - Posted
      Απλήρωτοι οι εργαζόμενοι του Mega (και) από την ειδική διαχείριση! 23/05/2019 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Τέσσερεις μήνες αφού το δικαστήριο αποφάσισε την ένταξη της Τηλέτυπος Α.Ε. σε καθεστώς ειδικής διαχείρισης, η ειδική διαχειρίστρια αποφάσισε να στείλει συστημένη επιστολή στους εργαζόμενους του MEGA και να τους ενημερώσει υποτίθεται, για την αδυναμία απασχόλησης και καταβολής της μισθοδοσίας, ενώ στη πραγματικότητα προσπαθεί να δικαιολογηθεί, για αυτά που δεν έγιναν από μέρους της, παρά το ότι προβλέπονταν στη δικαστική απόφαση.   Αντί να εξηγήσει στους εργαζόμενους γιατί όλο αυτό το χρονικό διάστημα, που έχει αναλάβει τα καθήκοντα του ειδικού διαχειριστή, δεν έκανε καμία απολύτως ενέργεια για την πραγματική λειτουργία του MEGA, σύμφωνα με την δικαστική απόφαση, κάνει μια ιστορική αναδρομή στα τρία τελευταία χρόνια της κρίσης, στα προβλήματα που αντιμετώπισε το κανάλι, με πολλές ανακρίβειες και μάλλον σκόπιμες παραλείψεις, προκειμένου να βγάλει τα συμπεράσματα που την βολεύουν.   Αλήθεια, γιατί δεν κατέθεσε φάκελο για να διεκδικήσει την 7η άδεια πανελλαδικής εμβέλειας ενώ είχε το χρονικό περιθώριο αφού η προθεσμία έληγε δύο μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων της; Γιατί το αίτημα στις πλατφόρμες ΟΤΕ και NOVA, για δορυφορική μετάδοση του MEGA, έγινε την παραμονή της εκδίκασης της αγωγής, για επαναλειτουργία του MEGA, που είχαν καταθέσει οι εργαζόμενοι λόγω της αδράνειας της ειδικής διαχείρισης. Γιατί ακόμα και για αυτήν την υποτυπώδη διαδικτυακή εκπομπή, δεν είχε κάνει καμία ενέργεια για τη διατήρησή της, με αποτέλεσμα να διακοπεί για μικρό χρονικό διάστημα.   Αντί λοιπόν να απαντήσει στα παραπάνω, καταλήγει στο συμπέρασμα «ότι για λόγους αντικειμενικούς οι οποίοι δεν ανάγονται στην σφαίρα ευθύνης του Ειδικού Διαχειριστή, υπάρχει ολική αδυναμία απασχόλησής σας κατά το διάστημα της ειδικής διαχείρισης.» για να συνεχίσει παρακάτω «….Άλλωστε, την ύπαρξη αδυναμίας αποδοχής των υπηρεσιών σας γνωρίζετε από διετίας και δη σε χρόνο προγενέστερο της θέσης της Εταιρείας σε ειδική διαχείριση».   Αλήθεια πόσο «αντικειμενικοί» μπορεί να είναι οι λόγοι που οφείλονται στη δική της αδράνεια και στην έλλειψη της παραμικρής προσπάθειας για την ουσιαστική λειτουργία του MEGA; Πως μπορεί να γνώριζαν οι εργαζόμενοι δύο χρόνια πριν την αδυναμία αποδοχής των υπηρεσιών τους, όταν μέχρι και τον Ιανουάριο του 2018 ήταν σε εξέλιξη η διαπραγμάτευση Μετόχων – Τραπεζών για την εκπόνηση σχεδίου βιωσιμότητας της εταιρείας ενώ ταυτόχρονα υπήρχε και live ενημερωτικό πρόγραμμα στον αέρα του MEGA, το δελτίο καιρού;   Οι εργαζόμενοι στα τρία αυτά χρόνια της κρίσης έκαναν ό,τι περνούσε από το χέρι τους για να κρατήσουν στη ζωή το κανάλι και να βοηθήσουν στην επαναλειτουργία του έχοντας φυσικά σα στόχο τη διατήρηση της δουλειάς τους και να πάρουν τα χρήματα που τους οφείλει η Εταιρεία. Καλούμε λοιπόν την ειδική διαχειρίστρια να εφαρμόσει την δικαστική απόφαση και άμεσα να προχωρήσει στην λειτουργία του MEGA CHANNEL ως τηλεοπτικού σταθμού σύμφωνα με την επιχειρηματική του διάσταση, αποτρέποντας με αυτόν τον τρόπο την απομείωση της αξίας των περιουσιακών στοιχείων της Εταιρείας. Τέλος να καταβάλλει όλες τις οφειλόμενες αποδοχές στους εργαζόμενους. Πηγή : Τυπολογίες Επιμέλεια : ioanis  
    • 2
      Various subjects
      ioanis - Posted
      Ο άνθρωπος είχε πολλά προβλήματα υγείας.....κατά την διάρκεια της ζωής του άλλαξε τα δύο του νεφρά καθώς και τους πνεύμονες του   πόσο να αντέξει  ...άσε που είχε και αυτό το τρομερό ατύχημα κατά την διάρκεια αγώνα της F 1 εδώ στην Γερμανία.
    • 2
      Various subjects
      tasos.cz - Posted
      Μεγάλο και θρυλικό το ονομα του "Λάουντα" στην φόρμουλα 1
      Ο Λάουντα το 1973 πάνω σε μια Kawasaki 900 Z1
    • 0
      Various subjects
      ioanis - Posted
      Eλληνικό Netflix από την ΕΙΤΗΣΕΕ! 21/05/2019 Το σχέδιο για τη δημιουργία κοινού φορέα που θα μεταδίδει υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης επανέρχεται στον σχεδιασμό της ΕΙΤΗΣΕΕ. Με την ανακατανομή των συχνοτήτων ανάμεσα στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας και τηλεόρασης θα επαναπροσδιοριστούν οι ανάγκες των παικτών και θα δημιουργηθούν νέες προοπτικές για άντληση εσόδων. Η χρήση της τεχνολογίας DVB-T2 θα αυξήσει τη χωρητικότητα σε επίγειους τηλεοπτικούς σταθμούς και μία από τις σκέψεις που έχουν επανέλθει στο τραπέζι είναι να αξιοποιηθούν και για υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης. Από την άλλη υπάρχει το μοντέλο Netflix, που χρησιμοποιεί τα δίκτυα των οπτικών ινών για τη μετάδοση των προγραμμάτων που παράγει ή τη φιλοξενία ταινιών και σειρών άλλων δικτύων, έναντι χαμηλής συνδρομής, απαλλαγμένης από φόρους (εκτός ΦΠΑ) στην Ευρώπη και σε πάρα πολλές χώρες του κόσμου. Τα μέλη της ΕΙΤΗΣΕΕ εξετάζουν το ενδεχόμενο να δημιουργήσουν μια αντίστοιχη υπηρεσία η οποία θα αποτελείται από την ταινιοθήκη τους, την οποία θα προσφέρουν έναντι συνδρομής στους χρήστες, όπως ακριβώς συμβαίνει με το Netflix. Θα διαθέτουν παλιές και νέες παραγωγές κάθε καναλιού και ενδεχομένως περιεχόμενο τηλεοπτικών σταθμών που δεν εκπέμπουν πλέον, όπως συμβαίνει με το Mega. Πηγή : Τυπολογίες Επιμέλεια : ioanis  
    • 2
      Various subjects
      ioanis - Posted
      «Έφυγε» ο θρύλος της F1 Νίκι Λάουντα   Ο άνδρας στο κόκπιτ που φλεγόταν έμελλε να πεθάνει ήσυχα, δεκαετίες αργότερα: Ο Νίκι Λάουντα, που έφυγε από τη ζωή χθες Δευτέρα στα 70 του χρόνια, σε νοσοκομείο της Ελβετίας, όπου νοσηλευόταν για προβλήματα στα νεφρά, είναι αληθινός θρύλος της Φόρμουλας 1, που δεν επέτρεψε ποτέ στον εαυτό του να επηρεαστεί από το φρικιαστικό ατύχημα που είχε το 1976. «Με βαθιά θλίψη ανακοινώνουμε ότι ο αγαπημένος μας Νίκι κατέληξε ήσυχα, τη Δευτέρα 20ή Μαΐου 2019, με την οικογένειά του γύρω του», ανέφεραν οι οικείοι του θρυλικού πιλότου της F1 και αργότερα πολυσχιδούς επιχειρηματία σε ηλεκτρονικό μήνυμά τους που μεταδόθηκε από αυστριακά ΜΜΕ. Ο Λάουντα ήταν πατέρας τεσσάρων παιδιών από δύο γάμους. Την 1η Αυγούστου 1976, ενώ βρισκόταν στο τιμόνι της Ferrari του στο περίφημο σιρκουί του Νίρμπουργκρινγκ, στη Γερμανία, το μονοθέσιο του έπεσε με σφοδρότητα πάνω σ' έναν διαχωριστικό τοίχο και έπιασε φωτιά. Ο Λάουντα έμεινε παγιδευμένος για σχεδόν ένα λεπτό μέσα στο κόκπιτ, πριν να τον βγάλουν τρεις άλλοι πιλότοι. Οι εικόνες του φρικτού ατυχήματος του παγκόσμιου πρωταθλητή σόκαραν όλο τον κόσμο. Αλλά ο Νίκι Λάουντα, όλη του τη ζωή μαχητής, έζησε. Έξι εβδομάδες αφότου ακόμη δεχόταν εντατικές ιατρικές περιποιήσεις στη νοσοκομειακή του κλίνη, θα ταξίδευε αφήνοντας πολλούς άναυδους για να πάρει μέρος στο Γκραν Πρι της Ιταλίας, παρά το ότι ακόμα υπέφερε, αψηφώντας τα σοβαρά εγκαύματα στο πρόσωπό του... Εκείνη τη χρονιά, έδινε μάχη για τον τίτλο μέχρι και τον τελευταίο αγώνα με τον Βρετανό Τζέιμς Χαντ, ο οποίος τελικά στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής. Αυτή η επική αναμέτρηση, που αν μη τι άλλο αποκάλυψε τον κάθε άλλο παρά συνηθισμένο χαρακτήρα του Αυστριακού, βρίσκεται στο επίκεντρο της πλοκής της ταινίας Rush (2013) του αμερικανού σκηνοθέτη Ρον Χάουαρντ. Το 1977, ο Λάουντα θα κέρδιζε για δεύτερη φορά τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή με τη Φεράρι. Σταμάτησε να συμμετέχει στους αγώνες το 1979, για να ιδρύσει τη Lauda Air, την πρώτη του αεροπορική εταιρεία. Οι αιθέρες ήταν το άλλο του πάθος. Αλλά τα σιρκουί δεν έπαψαν ποτέ να τον θέλγουν και γύρισε στην F1 το 1982, αυτή τη φορά στο τιμόνι μιας McLaren. Με τη ΜακΛάρεν κατέκτησε τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή το 1984, για τρίτη και τελευταία φορά. Για τους περισσότερους ειδικούς, ο Λάουντα έγραψε ιστορία στο άθλημα. Η μεθοδικότητά του στην προετοιμασία και η αποφασιστικότητά του στους αγώνες του τον διέκριναν πάντα. Μετά το τέλος της καριέρας του, ο Λάουντα συνέχισε να είναι πανταχού παρών στους κύκλους της F1. Υπήρξε σύμβουλος της Scuderia Ferrari, επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας της Jaguar, σχολιαστής της γερμανικής τηλεόρασης τα Σαββατοκύριακα των αγώνων, μη εκτελεστικός πρόεδρος της Mercedes AMG Petronas F1 Team - του ανήκε το 10% αυτής της τελευταίας. Ο Νίκι Λάουντα βρέθηκε εξάλλου στο επίκεντρο μιας τραγωδίας ως ο επικεφαλής αεροπορικής εταιρείας. Την 26η Μαΐου 1991, ένα Boeing 767 της Lauda Air που εκτελούσε το δρομολόγιο Μπανγκόκ-Βιένη συνετρίβη λόγω βλάβης. Ουδείς από τους 223 ανθρώπους που επέβαιναν στο αεροσκάφος επέζησε. Γεννημένος στις 22 Φεβρουαρίου 1949, γόνος βιενέζικης αστικής οικογένειας με μεγάλη περιουσία, ο Αντρέας Νικολάους Λάουντα, ή «Νίκι» όπως θα γινόταν παγκοσμίως γνωστός, δεν ήταν ούτε είκοσι όταν, χωρίς να ειδοποιήσει τους γονείς του, πήρε μέρος στην πρώτη του κούρσα με αυτοκίνητο, στο τιμόνι του Mini Cooper που του είχε χαρίσει η γιαγιά του. Παρά την αντίθετη γνώμη της οικογένειας, θα ριχνόταν στο πάθος του. Τα τοξικά αέρια που εισέπνευσε στο παραλίγο μοιραίο ατύχημα του 1976 επηρέασαν τον οργανισμό του. Έπειτα από δύο μεταμοσχεύσεις νεφρών το 1997 και το 2005, χρειάστηκε να υποβληθεί σε επείγουσα επέμβαση μεταμόσχευσης πνεύμονα τον Αύγουστο του 2018, αφού μολύνθηκε από ιό κατά τη διάρκεια μιας παραμονής του στην Ιμπίθα. Εγχειρίστηκε στο γενικό νοσοκομείο της Βιένης, κατά σατανική σύμπτωση την επομένη της επετείου του ατυχήματός του, και συνήλθε μετά βίας. «Ήταν πολύ δύσκολο να επανέλθω. Συγκρίνεται μόνο με τα εγκαύματά μου μετά το ατύχημα στο Νίρμπουργκρινγκ», θα παραδεχόταν στην ελβετική εφημερίδα Blick. «Ήμουν νεκρός για λίγο. Αλλά ξαναζωντάνεψα». Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ https://tvxs.gr/ Επιμέλεια  : ioanis  
    • 0
      Various subjects
      ioanis - Posted
      Εντυπωσιακό ΒΙΝΤΕΟ: Πως λειτουργούν οι βυθιζόμενες γέφυρες στον Ισθμό της Κορίνθου   Ένα drone και υποβρύχιες κάμερες παρουσιάζουν πώς λειτουργούν οι βυθιζόμενες γέφυρες στον Ισθμό της Κορίνθου. Ο Ισθμός της Κορίνθου διαθέτει δύο βυθιζόμενες γέφυρες. Μία στην Ποσειδωνία που ενώνει την Κόρινθο με το Λουτράκι και μία στα Ίσθμια. Το βάθος που βυθίζεται η κάθε γέφυρα είναι περίπου 11 μέτρα. Οι Up Drones ετοίμασαν ένα εντυπωσιακό βίντεο που παρουσιάζει πώς λειτουργούν τόσο με πανοραμικά πλάνα από Drone, όσο και υποβρύχιες λήψεις από action κάμερες. Η μηχανική του Ισθμού της Κορίνθου. Πως λειτουργούν οι βιθυζόμενες γέφυρες. Up Drones Πηγή : Makeleio Επιμέλεια : ioanis
    • 0
      Various subjects
      ioanis - Posted
      Συντριβή αεροπλάνου ανάγκασε τους κατασκευαστές των πρώτων αεροσκαφών στην αντικατάσταση των παραθύρων καμπίνας επιβατών με αντίστοιχα σχήματος οβάλ   Οι τρύπες που έχουν στρογγυλεμένες άκρες έχουν πιο δυνατή δομή και δεν σπάνε εύκολα. Επίσης, δεν κάνουν ρωγμές αν ασκηθεί έντονη πίεση επάνω τους.

      Φανταστείτε ότι κάνουμε μία τρύπα στην γωνία ενός γυαλιού, αλλά το γυαλί μας στη γωνία του, δεν σχηματίζει γωνία 90 μοιρών, αλλά κάνει καμπύλη.
      Σε μια καμπίνα αεροπλάνου, αν ένα παράθυρο ραγίσει, θα δημιουργήσει έκρηξη λόγω της αποσυμπίεσης!
      Η σοβαρότητα αυτού του προβλήματος έγινε αντιληπτή για πρώτη φορά, όταν το πρώτο εμπορικό αεροσκάφος, το De Havilland Comet της Βρετανίας, συνετρίβει 3 φορές από τη μέρα που βγήκε στην κυκλοφορία, το 1952!

      Ο λόγος και στις 3 περιπτώσεις ήταν η αλλοίωση των μετάλλων. Και το μεγαλύτερο μέρος αυτής της αλλοίωσης, που άγγιζε το 70%, προήλθε από τις γωνίες των μεγάλων παραλληλόγραμμων παραθύρων του. http://www.onespecialprice.gr
    • 0
      Various subjects
      ioanis - Posted
      ο πιο κρύο κατοικήσιμο μέρος της Γης. Χαμηλότερη θερμοκρασία: −71,2°C  
      Το μικρό χωριό Οϊμιάκον που βρίσκεται στη Δημοκρατία της Σακά, στη Ρωσία, έχει 800 μόνιμους κατοίκους και αυτό που το κάνει ιδιαίτερο είναι ότι εκεί καταγράφηκε η πιο χαμηλή θερμοκρασία που έχει παρατηρηθεί ποτέ σε κατοικήσιμο μέρος του πλανήτη!

      Συγκεκριμένα στις 26 Ιανουαρίου του 1926, το θερμόμετρο έπεσε στους -71,2 βαθμούς Κελσίου, και εκτός από το προαναφερθέν ρεκόρ, έσπασε κι ένα άλλο: εκείνο της χαμηλότερης θερμοκρασίας που έχει καταγραφεί ποτέ στο βόρειο ημισφαίριο της γης.

      Σημειώνουμε, πάντως, ότι η πιο χαμηλή θερμοκρασία που έχει “χτυπήσει” ποτέ τη Γη ήταν το 1983 στην Ανταρκτική. Το θερμόμετρο “πάγωσε” στους -89,4°C.
        Πηγή :  http://www.onespecialprice.gr  

Welcome to Newsat

Welcome to Newsat, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Newsat by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends

Send personal messages to other members.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

ioanis

Οριστικό τέλος στην έντυπη διαφήμιση των προϊόντων καπνού

Recommended Posts

1521039846_.jpeg.7ec447222ff50b24b7c53d4ddbb09f1b.jpeg

Οριστικό τέλος στην έντυπη διαφήμιση των προϊόντων καπνού

14/05/2019

Μετά από δεκατέσσερα χρόνια, το Συμβούλιο της Επικρατείας βάζει οριστικό τέλος στη διαμάχη για την έντυπη διαφήμιση των προϊόντων καπνού! Με την απόφαση 857/2019 το Δ’ Τμήμα του ΣτΕ απέρριψε την προσφυγή που είχαν καταθέσει το 2005 εκδοτικές εταιρείες εναντίον υπουργικής απόφασης με την οποία απαγορευόταν η διαφήμιση προϊόντων καπνού στα ΜΜΕ, και ειδικότερα στις εφημερίδες, κρίνοντας τους λόγους αβάσιμους. Έτσι, η απαγόρευση συνεχίζει να ισχύει για όλα τα ΜΜΕ.

Πηγή Τυπολογίες

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×