Jump to content
  • Recent Posts / Topics

    • 0
      ERT 1
      ioanis - Posted
      «Αυτόπτης μάρτυρας» - Νέα συγκλονιστική σειρά ντοκιμαντέρ στην ΕΡΤ1 Από την Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019 έως και την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019  και ώρα 00:15, οι τηλεθεατές της ΕΡΤ1 έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν -σε  Α΄ τηλεοπτική μετάδοση- τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ «Αυτόπτης μάρτυρας» (Witness),  παραγωγής ΗΠΑ 2012, που θα ολοκληρωθεί σε τέσσερα επεισόδια. Ο βραβευμένος σκηνοθέτης Μάικλ Μαν ακολουθεί μια νέα γενιά νεαρών φωτογράφων σε «εμπόλεμες» περιοχές στο Μεξικό, στη Λιβύη, στο Νότιο Σουδάν και στη Βραζιλία. Κάποια από τα πιο επικίνδυνα μέρη του κόσμου δεν είναι επισήμως «εμπόλεμες ζώνες», αλλά είναι πόλεις ή περιοχές όπου το εμπόριο ναρκωτικών, οι εθνοτικές εντάσεις, η φτώχεια, η βία των συμμοριών και η διαφθορά των πολιτικών έχουν δημιουργήσει τα πιο βίαια και επικίνδυνα σημεία στη Γη. Σε τέτοιες περιοχές συχνά η κατάσταση είναι τόσο έκρυθμη που μεγάλοι ειδησεογραφικοί οργανισμοί δεν έχουν τολμήσει καν να στείλουν ανταποκριτή. Ελάχιστοι τολμούν και παραμένουν, μόνο με την κάμερα στο χέρι να προσπαθούν να καταγράψουν τη φρίκη και να βγάλουν ένα νόημα – να καταδείξουν τους παράγοντες που προκαλούν και συντηρούν αυτές τις καταστάσεις. Ημερομηνία μετάδοσης: Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019, στις 00:15 Επεισόδιο 1ο: «Χουάρες» Ο Έρος Χόγκλαντ έχει βρεθεί σε διάφορες  ζώνες συγκρούσεων στο Ιράκ, το Αφγανιστάν και στην Αϊτή, αλλά η σημερινή του εστίαση είναι η πόλη Χουάρες στο Μεξικό, η «δολοφονική πρωτεύουσα  του κόσμου». Η βία των ναρκωτικών στη Χουάρες έχει αφήσει πάνω από 10.000 νεκρούς, ενώ το εμπόριο ναρκωτικών εξακολουθεί. Ο πατέρας του, Τζον Χόγκλαντ, φωτογράφος του αμερικανικού περιοδικού «Newsweek», σκοτώθηκε στο Ελ Σαλβαδόρ όταν ο Έρος ήταν μικρός. Είναι δύσκολη δουλειά, αλλά ο ίδιος λέει: «Δεν μπορείς να στηριχτείς πολύ από τα συναισθήματα γιατί το έργο σου θα υποφέρει». Σκηνοθεσία: Ντέιβιντ Φράνκαμ.     Ημερομηνία μετάδοσης: Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2019, στις 00:15 Επεισόδιο 2ο: «Λιβύη» Ο Μάικλ Κρίστοφερ Μπράουν έχει βρεθεί στη Λιβύη πέντε φορές κατά τη διάρκεια των συγκρούσεων που έφεραν την 40ετή κυριαρχία του Μουαμάρ Καντάφι. Τώρα, ενώ η επανάσταση έχει τελειώσει, η κατάσταση στη Λιβύη είναι ακόμη πιο περίπλοκη - οι περιφερειακές εντάσεις και οι μάχες συνεχίζονται. Στις 20 Απριλίου 2011, ο Μπράουν βρισκόταν στη Μισράτα με άλλους δημοσιογράφους και τον παλαίμαχο φωτορεπόρτερ Τιμ Χεθέρινγκτον. Ο Μπράουν υπενθυμίζει ότι η πόλη ήταν σαν ένα πεδίο μάχης εκείνη την ημέρα. Η ομάδα ταξίδευε με νέους και άπειρους στρατιώτες και ο Μπράουν θυμάται έντονα το αίσθημα ανησυχίας. Όταν ένα πολυβόλο χτύπησε κοντά, ο Tιμ σκοτώθηκε και ο Μπράουν τραυματίστηκε σοβαρά. Από τότε, έχει σκεφτεί πολλά για το τι σημαίνει να βρίσκεσαι εκεί. «Τώρα καταλαβαίνω το σχετικό κόστος», λέει. Ο Μπράουν συνεχίζει να φωτογραφίζει  τη Λιβύη, καθώς η χώρα γλιστράει περισσότερο στο χάος. Σκηνοθεσία: Αμπντουλάχ Ομέιζ.     Ημερομηνία μετάδοσης: Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2019, στις 00:15 Επεισόδιο 3ο: «Νότιο Σουδάν» Στο Νότιο Σουδάν, χιλιάδες άνθρωποι έχουν σκοτωθεί, έχουν απαχθεί ή εκτοπιστεί από τον στρατό LRA του Τζόζεφ Κόντι. Η Γαλλίδα φωτορεπόρτερ Βερονίκ ντε Βιγκερί ταξιδεύει για να καλύψει μια ομάδα ανταρτών αγροτών που πήραν τα όπλα για να προστατεύσουν τη γη και τα παιδιά τους από τον LRA. Κάποιοι λένε ότι η Βερονίκ, που είναι έγκυος, πρέπει να είναι τρελή για να κάνει τέτοια επικίνδυνη δουλειά, αλλά εκείνη απτόητη πηγαίνει σε δύσκολες διαδρομές μέσα από την έρημο με τους αντάρτες. Όταν μαθαίνουν ότι τα ίχνη του LRA βρίσκονται κοντά, η Βερονίκ συμμετέχει στις νυχτερινές περιπολίες. Στο σκοτάδι, ένας νέος άνθρωπος πυροβολείται και η Βερονίκ τον πάει σε νοσοκομείο. Ερωτηθείσα αν ποτέ φοβάται, απαντάει: «Μερικές φορές ναι... αλλά δεν υπάρχει χρόνος για να φοβάσαι». Σκηνοθεσία: Ντέιβιντ Φράνκαμ.   Ημερομηνία μετάδοσης: Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019, στις 00:15 Επεισόδιο 4ο (τελευταίο): «Ρίο» Παρόλο που το Ρίο ντε Τζανέιρο ετοιμάζεται να φιλοξενήσει το καλοκαίρι του 2016 τους Ολυμπιακούς Αγώνες, η πόλη παραμένει παγιδευμένη από έναν πόλεμο που μαστίζει τις φαβέλες, ανάμεσα στην αστυνομία και τις ισχυρές συμμορίες ναρκωτικών. Αρκετοί δημοσιογράφοι έχουν δολοφονηθεί εδώ και ο Έρος Χόγκλαντ είναι ένας από τους λίγους που επιθυμούν να πάνε σε επικίνδυνες παραγκουπόλεις, όπως η Mangueira, η οποία έχει θέα στο νέο Ολυμπιακό Στάδιο. Ο ρυθμός δολοφονίας στο Ρίο φέρεται να πέφτει, αλλά οι περιπτώσεις εξαφανισμένων προσώπων αυξάνονται, ωθώντας τον Χόγκλαντ να ερευνήσει «Πού είναι τα σώματα;». Καθώς πηγαίνει βαθύτερα στον επικίνδυνο κόσμο που ζει στις φαβέλες, καταγράφει τις φρικιαστικές εικόνες πτωμάτων σε σοκάκια, θαμμένα σε πηγάδια στο δάσος, ή καμένα πριν αναγνωριστούν. Digitaltvinfo.gr
    • 0
      ERT 1
      ioanis - Posted
      Αφιέρωμα του Αρχείου της ΕΡΤ - H έναρξη του Β’ Παγκόσμιου Πολέμου  Φέτος συμπληρώνονται 80 χρόνια από το ξέσπασμα του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου, που σηματοδότησε η εισβολή των γερμανικών στρατευμάτων στην Πολωνία την 1η Σεπτεμβρίου 1939, με το πρόσχημα της αποκατάστασης της γερμανικής κυριαρχίας στην πόλη του Ντάντσιχ. Ο πόλεμος που συμπαρέσυρε όλο τον υπόλοιπο κόσμο, αφού ενεπλάκησαν 60 χώρες, έμελλε να διαρκέσει 6 χρόνια, ως τις 2 Σεπτεμβρίου 1945, αφήνοντας πίσω του πάνω από 60 εκατομμύρια νεκρούς και επιφέροντας τα μεγαλύτερα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας. Δείτε στην ιστοσελίδα http://www.ert.gr/news/arxeio-afierwmata/  από το Αρχείο της ΕΡΤ και την εκπομπή «Σαν σήμερα τον 20ό αιώνα», το απόσπασμα που αναφέρεται στα γεγονότα που οδήγησαν στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Η εκπομπή «Σαν σήμερα τον 20ό αιώνα», που ξεκίνησε να προβάλλεται από την ΕΡΤ στις 15/10/2004, είναι μια αναδρομή στη σύγχρονη παγκόσμια ιστορία, με άξονα την καθημερινή καταγραφή γεγονότων, προσώπων και επιστημονικών επιτευγμάτων που σημάδεψαν τον 20ο αιώνα, μέσα από σπάνιο αρχειακό οπτικοακουστικό υλικό. Το απόσπασμα συνοψίζει τα ιστορικά γεγονότα που οδήγησαν στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, των χρόνων πριν από την κήρυξη του πολέμου μεταξύ του Άξονα και των Συμμαχικών Δυνάμεων το 1939. Αναφέρεται στα αίτια της ανόδου και της επικράτησης του εθνικοσοσιαλισμού-ναζισμού, την ανάληψη της εξουσίας από τον Χίτλερ το 1933, ενώ παρακολουθεί τη σταδιακή ανόρθωση της ηττημένης πολεμικά Γερμανίας στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και την καταστρατήγηση από την πλευρά της της Συνθήκης των Βερσαλλιών με τον επανεξοπλισμό της και με την ανοχή των Συμμάχων. Ως τέτοια υπήρξε η επαναφορά της υποχρεωτικής στράτευσης το 1935, η ύπαρξη Πολεμικής Αεροπορίας (Luftwaffe) και η ενίσχυση της δύναμης του Πολεμικού Ναυτικού. Περιλαμβάνονται αρχειακά πλάνα από ναζιστικές στρατιωτικές παρελάσεις, από ομιλίες του Χίτλερ ενώπιον συγκεντρωμένου πλήθους, από την υπογραφή της στρατιωτικής συμμαχίας μεταξύ της ναζιστικής Γερμανίας, της Ιταλίας και της Ιαπωνίας το Νοέμβριο του 1937, την προσάρτηση της Αυστρίας στο Γ΄ Ράιχ τον Μάρτιο του 1938, η οποία έγινε δεκτή χωρίς αντίδραση από την Βρετανία και τη Γαλλία. Ακόμη, από την τετραμερή Διάσκεψη στο Μόναχο τον Σεπτέμβριο του 1938 και την υπογραφή του «Συμφώνου του Μονάχου» από τη Γαλλία, την Βρετανία, την Ιταλία και τη Γερμανία, την κατάληψη της Τσεχοσλοβακίας τον Μάρτιο του 1939 με πρόφαση την προστασία των Γερμανών Σουδητών, και την εισβολή των γερμανικών στρατευμάτων στην Πολωνία την 1η Σεπτεμβρίου 1939 που αποτέλεσε την απαρχή του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου. Σκηνοθεσία-σενάριο: Πάνος Παπαδόπουλος Αφήγηση: Αλέξανδρος Λαχανάς Έτος παραγωγής: 2017-2018 Πηγή : Digitaltvinfo
    • 0
      ERT 1
      ioanis - Posted
      ΕΡΤ1 - «Νταϊάνα, επτά δραματικές ημέρες» Ημερομηνία μετάδοσης: Σάββατο 31 Αυγούστου 2019, στις 17:00 Ντοκιμαντέρ, παραγωγής Αγγλίας (BBC) 2017. Σκηνοθεσία: Χένρι Σίνγκερ. Διάρκεια: 90΄ Μία σε βάθος ματιά στη δραματική εβδομάδα, από το τραγικό δυστύχημα, μέχρι την κηδεία της αγαπημένης του λαού, πριγκίπισσας Νταϊάνα. Μία εβδομάδα, όπου το μέλλον της βρετανικής μοναρχίας αμφισβητήθηκε σοβαρά. Ξημερώματα 31ης Αυγούστου 1997: η πριγκίπισσα Νταϊάνα είναι νεκρή, ύστερα από ένα τραγικό και αμφισβητούμενο αυτοκινητικό δυστύχημα. Η δημόσια θλίψη ήταν άνευ προηγουμένου. Αθλητικές εκδηλώσεις ακυρώθηκαν, χιλιάδες κόσμου συνέρρευσε στο Λονδίνο για να αποχαιρετίσει τη «θλιμμένη πριγκίπισσα». Ήταν ένα από τα γεγονότα που σημάδεψε όλο τον κόσμο, με πάνω από δύο δισεκατομμύρια άτομα παγκοσμίως να παρακολουθούν την τελετή της κηδείας στο Αββαείο του Γουέστμινστερ. Οι λεπτομέρειες των προετοιμασιών για την κηδεία της πριγκίπισσας Νταϊάνα αποκαλύπτονται για πρώτη φορά στο ντοκιμαντέρ του BBC «Νταϊάνα, επτά δραματικές ημέρες».  Το τελευταίο από μία σειρά ντοκιμαντέρ που προβλήθηκαν στη Βρετανία με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων από το θάνατο της «αγαπημένης πριγκίπισσας» των Βρετανών. Με μόλις μία εβδομάδα για τη διευθέτηση των θεμάτων της κηδείας, οι εντάσεις ήταν κατά κανόνα υψηλές, με το Παλάτι να δίνει μάχη με την Ντάουνινγκ Στριτ σχετικά με τις ρυθμίσεις. Στο ντοκιμαντέρ, ο Δούκας του Κέιμπριτζ, Γουίλιαμ, μιλάει για την παρουσία του στην πομπή πίσω από το φέρετρο της μητέρας του, σε ηλικία 15 ετών: «Ήταν ένα από τα δυσκολότερα πράγματα που έχω κάνει ποτέ, το να περπατήσω εκεί. Αισθανόμουν ότι σχεδόν περπατούσε μαζί μας, πλάι μας, για να μας κάνει να αντέξουμε». Ο 12άχρονος τότε, πρίγκιπας Χάρι, θυμάται ότι τον παρηγορούσαν πολίτες των οποίων «τα χέρια ήταν υγρά από τα δάκρυα που μόλις είχαν σκουπίσει». Αυτές, και άλλες μοναδικές προσωπικές εκμυστηρεύσεις των παιδιών της Νταϊάνα, από τη στιγμή που άκουσαν τα νέα για το θάνατο της μητέρας τους, μέχρι την κηδεία, αλλά και αποκλειστικές συνεντεύξεις με πρόσωπα που βρίσκονταν στο επίκεντρο των αποφάσεων τις πρώτες ημέρες ύστερα από το δυστύχημα, συνθέτουν το ντοκιμαντέρ. Συνεντεύξεις με μέλη της οικογένειας, στενούς φίλους, πολιτικούς και δημοσιογράφους, πολλοί από τους οποίους μιλούν για πρώτη φορά σχετικά με τα γεγονότα εκείνης της εβδομάδας. Πηγή : Digitaltvinfo
    • 0
      ERT 1
      ioanis - Posted
      «Παίζοντας με τη φωτιά» – Το πολυβραβευμένο ντοκιμαντέρ της Αννέτας Παπαθανασίου στην ΕΡΤ1   H Αννέτα Παπαθανασίου, ηθοποιός η ίδια και σκηνοθέτις, επισκέπτεται την Καμπούλ για να διδάξει την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή και να καταγράψει τη ζωή των Αφγανών καλλιτεχνών, που προσπαθούν να συνδυάσουν την Τέχνη και τον πολιτισμό με τη σκληρή καθημερινότητα σ’ αυτή την ταλαιπωρημένη χώρα. Ημερομηνία μετάδοσης: Παρασκευή 23 Αυγούστου 2019, στις 22:00 Πολυβραβευμένο ντοκιμαντέρ, παραγωγής 2014, για τις γυναίκες ηθοποιούς στο Αφγανιστάν, που κυριολεκτικά παίζουν με τη φωτιά! H Αννέτα Παπαθανασίου, ηθοποιός η ίδια και σκηνοθέτις, επισκέπτεται την Καμπούλ για να διδάξει την «Αντιγόνη» του Σοφοκλή και να καταγράψει τη ζωή των Αφγανών καλλιτεχνών, που προσπαθούν να συνδυάσουν την Τέχνη και τον πολιτισμό με τη σκληρή καθημερινότητα σ’ αυτή την ταλαιπωρημένη χώρα. Αφηγείται ιστορίες γυναικών ηθοποιών που, σαν σύγχρονες Αντιγόνες,  έχουν την τόλμη να ασχοληθούν με το θέατρο και αντιμετωπίζουν σκληρή κριτική, κοινωνική αποδοκιμασία, ακόμα και απειλές για τη ζωή τους και την οικογένειά τους. Η ταινία είναι μια καταγραφή όσων συναντά η Αννέτα Παπαθανασίου και που δυστυχώς, η φαντασία ωχριά μπροστά στην πραγματικότητα. Μια σκληρή καταγραφή, ειδικά όταν γνωρίζεις ότι αυτό που αποτυπώνεται στην οθόνη είναι εικόνες της αληθινής ζωής, χωρίς μυθοπλασία και σενάριο. Σκηνοθεσία-σενάριο: Αννέτα Παπαθανασίου. Διεύθυνση φωτογραφίας: Δημήτρης Κορδελάς. Μοντάζ: Χρόνης Θεοχάρης. Μουσική: Μαρία Χριστίνα Κριθαρά. Δημοσιογραφική παραγωγή και έρευνα: Ιωάννα Μπρατσιάκου. Παραγωγοί: Μίκης Μοδιάνος, Φωτεινή Οικονομοπούλου. Παραγωγή: Topcut-Modiano, Oh My Dog. Συμπαραγωγή: ΕΡΤ και ΟΤΕ TV. Διάρκεια: 80΄  Το ντοκιμαντέρ έχει συμμετάσχει σε πολλά διεθνή φεστιβάλ και έχει τιμηθεί με τα εξής βραβεία και διακρίσεις: Doc On Air βραβείο από το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Ντοκιμαντέρ EDN και την ΕΡΤ για την καλύτερη παρουσίαση της ιδέας στο 15ο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 2013 Βραβείο Καλύτερου Ντοκιμαντέρ στο London Greek Film Festival 2014: Odysseus Awards. Honorable Mention Award 2014 στο International Film Awards Berlin (IFAB). 1ο Βραβείο Ντοκιμαντέρ στο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Ιεράπετρας 2014. Τιμητική διάκριση στο Φεστιβάλ Ελληνικού Ντοκιμαντέρ Χαλκίδας 2014. Βραβείο Special Jury Award στο Διεθνές Φεστιβάλ «Gold Panda» Awards στην Κίνα. Προτεινόμενη για το Βραβείο President of NHK Prize (Japan Prize) 2014 στην Ιαπωνία. Πηγή : Digitaltvinfo
    • 0
      ERT 1
      ioanis - Posted
      «Ικαριώτες πρόσφυγες στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο», στην ΕΡΤ1 Ημερομηνία μετάδοσης: Σάββατο 10 Αυγούστου 2019, στις 18:35 Ντοκιμαντέρ, παραγωγής 2019. Η κάμερα της ΕΡΤ ρίχνει φως στις ανθρώπινες πτυχές μιας μάλλον άγνωστης μέχρι τώρα ιστορίας, της ιστορίας των Αιγαιοπελαγιτών προσφύγων κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου. Πάνω από 30.000 νησιώτες αναγκάστηκαν να πάρουν το δρόμο της προσφυγιάς. Μεταξύ αυτών και περίπου 3.000 Ικαριώτες. Οι ίδιοι οι πρόσφυγες διηγούνται τους τρόπους διαφυγής τους, την υποδοχή και τον τρόπο οργάνωσης της ζωής τους στην Τουρκία, στις αραβικές και αφρικανικές χώρες αλλά και τις εμπειρίες τους αναφορικά με την ένταξή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία ως προσφυγόπουλα. Ακόμη, μιλούν για τη σχέση τους με τους γηγενείς πληθυσμούς, το αντιφασιστικό κίνημα στις ένοπλες δυνάμεις της Μέσης Ανατολής, καθώς και για τον επαναπατρισμό των προσφύγων. Επίσης, το συνεργείο της ΕΡΤ προσέγγισε διά θαλάσσης και κατέγραψε τα δυσπρόσιτα σημεία της διαφυγής, που επιλέγονταν για να μην εντοπιστούν οι πρόσφυγες από τις ιταλικές κατοχικές δυνάμεις, ενώ παρουσιάζονται έγγραφα και φωτογραφικά ντοκουμέντα εκείνης της εποχής. Στο ντοκιμαντέρ μιλούν οι: Χριστόδουλος Σταυρινάδης (το προσφυγόπουλο που έγινε δήμαρχος Ικαρίας [2010-2014]), Μάκης Καβουριάρης (πρόσφυγας πολέμου, πανεπιστημιακός), Πάτρα Σιμάκη-Σπέη (πρόσφυγας πολέμου), Μαρία Σπανού-Πατεράκη (πρόσφυγας πολέμου), Μαρία Τσαντέ (απόγονος προσφυγικής οικογένειας), Αντιγόνη Ρωμυλίου (πρόσφυγας πολέμου & στρατιωτική νοσοκόμα στη Μέση Ανατολή), Κούλα Καβουριάρη και Πολυξένη Τριπόδη (παρέμειναν και περιγράφουν τις συνθήκες ζωής που οδήγησαν στην προσφυγιά), Στέλιος Σταμούλος (δήμαρχος  Ικαρίας [2014-2019]). Πηγή : Digitaltvinfo
    • 0
      ERT 1
      ioanis - Posted
      «Τα σύννεφα του Σιλς Μαρία» στην ΕΡΤ1  Ημερομηνία μετάδοσης: Κυριακή 11 Αυγούστου 2019, στις 00:25 Δράμα, συμπαραγωγής Γαλλίας-Ελβετίας-Γερμανίας-ΗΠΑ-Βελγίου 2014. Σκηνοθεσία: Ολιβιέ Ασαγιάς. Παίζουν: Ζιλιέτ Μπινός, Κρίστεν Στιούαρτ, Κλόι Γκρέις Μόρετζ, Λαρς Άιντινγκερ, Τζόνι Φλιν, Άνγκελα Βίνκλερ, Χανς Ζίσλερ. Διάρκεια: 116΄ Υπόθεση: Στην τοποθεσία των Άλπεων, Σιλς Μαρία, αγαπημένο καταφύγιο του Φρίντριχ Νίτσε, καταφτάνει η διάσημη ηθοποιός Μαρία Έντερς (Ζιλιέτ Μπινός) για να ξεκινήσει πρόβες για την αναβίωση του θεατρικού έργου που την έκανε σταρ στα νιάτα της, 20 χρόνια πριν. Μόνο που τώρα καλείται να υποδυθεί όχι τη φουριόζα Σίγκριντ, αλλά τη μεγαλύτερη σε ηλικία Έλενα. Βοηθός της είναι η γραμματέας της, η Βαλεντίν, και άτυπη αντίπαλός της η νεαρή ηθοποιός που προσλαμβάνεται στον νεότερο ρόλο –μια κακομαθημένη χολιγουντιανή στάρλετ που έχει ως μοναδικά όπλα της τη φήμη και το hype γύρω από το όνομά της, λόγω του εμπορικού σινεμά, το οποίο υπηρετεί με νωχελική έπαρση. Μια εγκεφαλική, δραματικά ισχνή παραβολή πάνω στη ζωή και την Τέχνη, η οποία χάρισε στην Κρίστεν Στιούαρτ το Σεζάρ Καλύτερου Β΄ Γυναικείου ρόλου. Πηγή : Digitaltvinfo
    • 0
      ERT 1
      ioanis - Posted
      Ημερομηνία μετάδοσης: Κυριακή 28 Ιουλίου 2019, στις 00:25 Ψυχολογικό δράμα, συμπαραγωγής Δυτικής Γερμανίας-Αυστρίας 1972. Υπόθεση: Ο τερματοφύλακας Γιόζεφ Μπλοκ δέχεται ένα γκολ κατά τη διάρκεια ενός εκτός έδρας παιχνιδιού και έπειτα από καβγά με τον διαιτητή αποβάλλεται. Φεύγοντας από το γήπεδο, αρχίζει μια άσκοπη περιπλάνηση στην ξένη πόλη. Περνάει την ώρα του σ’ έναν κινηματογράφο και το βράδυ κοιμάται με την ταμία. Το επόμενο πρωί -και χωρίς κανέναν προφανή λόγο- τη δολοφονεί. Μόνος ξανά, θα κατευθυνθεί προς την επαρχιακή πόλη όπου κατοικεί η πρώην κοπέλα του. Για την ταινία-ντεμπούτο του, ο Βιμ Βέντερς, όπως ο ίδιος έχει δηλώσει, δανείζεται την αισθητική των ταινιών του Χίτσκοκ. «Η αγωνία του τερματοφύλακα πριν από το πέναλτι», που βασίζεται στο ομότιτλο βιβλίο του Πέτερ Χάντκε, απέσπασε το Βραβείο FIPRESCI στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας 1972. Σκηνοθεσία: Βιμ Βέντερς. Διεύθυνση φωτογραφίας: Ρόμπι Μίλερ. Μοντάζ: Πέτερ Πριγκόντα. Μουσική: Γιούργκεν Κνίπερ. Παίζουν: Άρτουρ Μπράους, Κάι Φίσερ, Έρικα Πλούχαρ, Λίμπγκαρτ Σβαρτζ. Διάρκεια: 97 Digitaltvinfo.gr
    • 0
      ERT 1
      ioanis - Posted
      «Στα τραγούδια λέμε Ναι - Αφιέρωμα στην παράδοση και στο δημοτικό τραγούδι» στην ΕΡΤ1 Το Σάββατο 13 Ιουλίου 2019 και ώρα 22:00 στην ΕΡΤ1, η εκπομπή «Στα τραγούδια λέμε Ναι» με τη Ναταλία Δραγούμη και τον Μιχάλη Μαρίνο, κάνει μια μεγάλη βόλτα στην Ελλάδα μέσα από την παράδοση και το δημοτικό τραγούδι. Τραγουδούν, ο Γιώργος Ντόβολος, ο Παναγιώτης Λάλεζας, η Σοφία Παπάζογλου, οι Γιώργος, Σταυρούλα, Χρήστος και Νικόλας Δαλιάνης...   Η μουσική εκπομπή της δημόσιας τηλεόρασης «Στα τραγούδια λέμε ΝΑΙ» συνεχίζει και τη νέα τηλεοπτική σεζόν ανανεωμένη, με σκοπό να ενώσει το τραγούδι με τον πολιτισμό και όσα αφορούν στον σύγχρονο άνθρωπο! Συνεχίζουμε και λέμε «ΝΑΙ» στα τραγούδια που δίνουν χρώμα, παλμό και χαρακτήρα στη ζωή μας, λέμε «ΝΑΙ» σε όσα έχουν ουσία και λόγο ύπαρξης, λέμε «ΝΑΙ» σε πραγματικούς καλλιτέχνες, μουσικούς και τραγουδιστές! Κάθε Σάββατο βράδυ στις 22:00 στην EΡΤ1, μια μουσική γιορτή, φιλική και ανθρώπινη, με όμορφα τραγούδια και μουσικές. Ημερομηνία μετάδοσης: Σάββατο 13 Ιουλίου 2019, ώρα 22:00 «Αφιέρωμα στην παράδοση και στο δημοτικό τραγούδι» Το Σάββατο 13 Ιουλίου 2019 και ώρα 22:00 στην ΕΡΤ1, η εκπομπή «Στα τραγούδια λέμε Ναι» με τη Ναταλία Δραγούμη και τον Μιχάλη Μαρίνο, κάνει μια μεγάλη βόλτα στην Ελλάδα μέσα από την παράδοση και το δημοτικό τραγούδι. Τραγουδούν, ο Γιώργος Ντόβολος, ο Παναγιώτης Λάλεζας, η Σοφία Παπάζογλου, οι Γιώργος, Σταυρούλα, Χρήστος και Νικόλας Δαλιάνης, ο Σάββας Σιάτρας, ο Δημήτρης Κώτσικας, ο Βαγγέλης Δημούδης, η Μαρία Αναματερού και ο Γιάννης Ταϊλαχίδης. Την αυλαία της παράδοσης ανοίγουν με τις φωνές τους, οι μικρές Μαρία Ντόβολου και Χριστιάνα Βάσιου. Χορεύουν τα συγκροτήματα του Συλλόγου Ηπειρωτών Βύρωνα, του Συλλόγου Ποντίων Καρέα-Βύρωνα, του Λαογραφικού Συλλόγου Κερατέας «Απόλλων» και της σχολής χορού «Χορόπολις». Digitaltvinfo
    • 0
      ERT 1
      ioanis - Posted
      Και νέος κίνδυνος για την ΕΡΤ 24/06/2019 Κίνδυνος για την ΕΡΤ να μείνει χωρίς πρόγραμμα! Το ΔΣ της ΕΡΤ ομόφωνα αποφάσισε να αναθεωρήσει και να εγκρίνει το προσχέδιο του αναθεωρημένου προϋπολογισμού του 2019, εξουσιοδοτώντας τον διευθύνοντα σύμβουλο Ι. Δρόσο, αν θέσει το ζήτημα στους συναρμόδιους υπουργούς. Η ΕΡΤ ζητάει 7 εκατ. ευρώ για να καλύψει τις ανάγκες του προγράμματος σε τηλεόραση και ραδιόφωνο και αυτό θα προκαλέσει αρνητικό αποτέλεσμα κατά 49 εκατ. ευρώ στον τρέχοντα προϋπολογισμό του έτους 2019. Το κενό θα καλυφθεί από τα ταμειακά διαθέσιμα τη ΕΡΤ. Η διοίκηση της ΕΡΤ με την κίνηση αυτή δεν θέλει να δώσει το πολιτικό επιχείρημα στην ΝΔ να πει πως κλείνει ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς γιατί δεν διαθέτουν πρόγραμμα να μεταδώσουν. Πηγή  : Τυπολογίες.
    • 0
      ERT 1
      ioanis - Posted
      Από το «μαύρο» στο «γκρίζο» στην ΕΡΤ   Εντός της κρατικής ραδιοτηλεόρασης έχει ανοίξει η συζήτηση για τη μεταφορά του ραδιοτηλεοπτικού σήματος και μετάδοσης μέσω IP πρωτοκόλλου. Μια συζήτηση που μετράει τουλάχιστον δυο χρόνια και στην ΕBU ανάμεσα στους μεγάλους δημόσιους ραδιοτηλεοπτικούς οργανισμούς. Αιτία φυσικά η συνεχής απώλεια ελεύθερου φάσματος το οποίο παραχωρείται σταδιακά στις τηλεπικοινωνίες για ολοένα και νεότερες –ακριβότερες ευρυζωνικές υπηρεσίες. Η κατοχύρωση του ελεύθερου τηλεοπτικού σήματος μέχρι και το φάσμα των 700ΜHz ως το 2026 δεν έχει εφησυχάσει-και δικαίως- τις ηγεσίες της ελεύθερης τηλεόρασης. Στις χώρες της Ευρώπης μάλιστα η συζήτηση αυτή γίνεται από κοινού και σε συνεργασία με τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, οι οποίοι έχουν αναθέσει τα ηνία στην έρευνα και τις πρωτοβουλίες στην EBU. Στο απόηχο των σημαντικών αυτών εξελίξεων στην Ελλάδα κινείται μόνο η ΕΡΤ. Μόνη της, χωρίς καμία στήριξη κρατική ή της αγοράς, εσχάτως και υπό την απειλή ενός νέου «λουκέτου» αν και εφόσον γίνει γίνει κυβέρνηση το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Πρώτα όμως η είδηση. Η ΕΡΤ σε συνεργασία με το Πολυτεχνείο διεξάγει μελέτη της οποίας τα αποτελέσματα αναμένονται πιθανώς και εντός Ιουλίου για τη μετάβαση της μετάδοσης του ραδιοτηλεοπτικού σήματος μέσω IP πλατφόρμας. Η έρευνα αυτή διεξάγεται, σύμφωνα με πληροφορίες μας, παράλληλα με την έρευνα για το νέο business plan που έχει αναθέσει η διοίκηση της ΕΡΤ στην Grant Thornton. Μια διαδικασία που όπως όλα δείχνουν κινδυνεύει να γκρεμιστεί με πάταγο εξαιτίας των εξελίξεων στην πολιτική σκηνή. Δυστυχώς για τη χώρα, την αγορά, αλλά και για τους τηλεθεατές, η ΕΡΤ μετά την επάνοδο της το 2015, δυο χρόνια από το βίαιο λουκέτο της κυβέρνησης Σαμαρά-Βενιζέλου τον Ιούνιο του 2013, δεν κατάφερε να λειτουργήσει ως δημόσια ραδιοτηλεόραση. Αντιμετωπίστηκε και συνεχίζει να αντιμετωπίζεται από τα δυο κυρίαρχα πολιτικά κόμματα της χώρας, σαν ένας τηλεοπτικός προπαγανδιστικός μηχανισμός. Ανάλογα με την ιδεολογία και την πολιτική της κάθε κυβέρνησης, επιβάλλεται ένα διαφορετικό μοντέλο εξέλιξης. Η Ν.Δ. θεωρεί και το δηλώνει πως δεν χρειάζεται η χώρα πολλά κρατικά κανάλια. Μόλις πρόσφατα κορυφαία στελέχη της Ν.Δ, καλεσμένοι στα πλατό ενημερωτικών εκπομπών της ΕΡΤ, περιέγραψαν το σχέδιο της πιθανής επόμενης κυβέρνησης. Μείωση του ανταποδοτικού τέλους και μείωση λειτουργιών της ΕΡΤ. Το ανταποδοτικό τέλος υπέρ της ΕΡΤ παρέμεινε από το 2015 όσο είχε καθορίσει η τότε κυβέρνηση της Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ για ένα μόνο κρατικό κανάλι τη ΝΕΡΙΤ στα 3 ευρώ. Για αυτό και υπάρχουν οι τεράστιες ελλείψεις κυρίως σε προσωπικό και σημαντικές τεχνικές ειδικότητες. Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ στήριξε την επάνοδο της ΕΡΤ με περισσότερες λειτουργίες «δημοσίου συμφέροντος», περισσότερα προγράμματα, αλλά το έπραξε με μερική ιδιωτικοποίηση τους. Σχεδόν όλη η λειτουργία της ΕΡΤ από την παραγωγή, τη μετάδοση, την κάλυψη, την ηχοληψία, το μοντάζ, την ενημέρωση, την ψυχαγωγία, πραγματοποιείται με εξωτερικές αναθέσεις. Στο πρόγραμμα κυριαρχούν οι αναθέσεις σε εξωτερικές εταιρείες και αθλητικά προγράμματα. Την 3ετία 2018-2020 έχει πραγματιστεί κονδύλι ύψους 70 εκατ. ευρώ μόνο για αθλητικά γεγονότα με το ποδόσφαιρο να παίρνει τα 50 από αυτά. Τι θα συμβεί λοιπόν με όλα αυτά τα «δεσμευμένα» με συμφωνίες, προγράμματα αν η νέα κυβέρνηση επιβάλλει αντί για «μαύρο» στην ΕΡΤ «γκρίζο» στις λειτουργίες της; Αν αντί για τα 4 σημερινά τηλεοπτικά προγράμματα θα μπορεί να στηρίζει –λόγω μείωσης εσόδων από το ανταποδοτικό τέλος- μόνο ένα τηλεοπτικό κανάλι; Ποιος άλλος ιδιωτικός τηλεοπτικός σταθμός μπορεί ή θέλει να πληρώσει τα ακριβά αθλητικά προγράμματα; Η μάχη για τον χαρακτήρα και τη φυσιογνωμία της ΕΡΤ παραμένει ανοιχτή και το επόμενο διάστημα και δυστυχώς το μόνο που δεν τίθεται στο επίκεντρο της διαμάχης είναι ο δημόσιος χαρακτήρας της. Πηγή: digitaltvinfo Επιμέλεια: ioanis  

Welcome to Newsat

Welcome to Newsat, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Newsat by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends

Send personal messages to other members.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

ioanis

2018: Θετικό αποτέλεσμα κατά 36 εκατ. ευρώ για την ΕΡΤ

Recommended Posts

ERT-LOGO-RADIOMEGARO.thumb.jpg.1b51e0916a22b02501ad87fa157cdd4d.jpg

 

2018: Θετικό αποτέλεσμα κατά 36 εκατ. ευρώ για την ΕΡΤ

12/06/2019

Κερδοφόρος η ΕΡΤ και το 2018. Τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών δεν αφήνουν καμιά αμφιβολία για τη θετική πορεία της εταιρείας της κρατικής ραδιοτηλεόρασης από τη στιγμή που την επανέφερε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, μετά το λουκέτο του Αντώνη Σαμαρά και του Ευάγγελου Βενιζέλου. Παρά την αναθεώρηση του προϋπολογισμού του 2018 εξαιτίας της προσθήκης των αθλητικών μεταδόσεων (επτά ομάδες Super League), η ΕΡΤ παρέμεινε εντός στόχων, δείχνοντας πως είναι μία από τις μεγαλύτερες εν λειτουργία εταιρείες ΜΜΕ. Τα έσοδα ανήλθαν σε 201.034.943 ευρώ και τα έξοδα σε 164.294.561 ευρώ και το τελικό αποτέλεσμα είναι θετικό κατά 36.740.382 ευρώ. Οι δύο αναθεωρήσεις που έγιναν προέβλεπαν αρχικά έξοδα 169.500.000 ευρώ και στη συνέχεια έξοδα 173.500.000 και αντίστοιχα μείωση ισοζυγίου σε 30.000.000 ευρώ και σε 26.000.000 ευρώ.

Η επικύρωση των οικονομικών αποτελεσμάτων πρέπει να γίνει από τη γενική συνέλευση της εταιρείας, δηλαδή από τους εκπροσώπους του Ελληνικού Δημοσίου, συναρμόδιους υπουργούς Οικονομικών και Ψηφιακής Πολιτικής, εφόσον αρχικά υπάρξει η έγκρισή του από το ΔΣ της ΕΡΤ. Πληροφορίες αναφέρουν πως το 2019 τα διαθέσιμα χρήματα έχουν περιοριστεί, αν και η ΕΡΤ διαθέτει ένα άγνωστο ποσό στα αποθεματικά της.

Πηγή Τυπολογίες

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×