Jump to content
  • Πρόσφατα Μηνύματα / Θέματα

    • 1
      Αθλητικά
      tasos.cz - Δημοσιεύτηκε
      Αν γινει κατι τετοιο και στηθει η σχεδιαζομενη απο τους μεγαλους προνομιακη Σουπερ Λιγκα τοτε οι πλουσιωτεροι θα γινουνε ακομη πιο πλουσιοι και οι φτωχοτεροι ακομη πιο φτωχοι. Και ενω τοτε τα μικρα περιφεριακα ποδοσφαιρικα σωματεια θα αποκλειστουνε  εκ των προτερων, δεν  θα συμμετεχουνε  στην σχεδιαζομενη Σουπερ Λιγκα και δεν θα παρουνε ουτε ενα ευρω, απο την αλλη οι μεγαλες ποδοσφαιρικες εταιριες με τα τρανταχτα ονοματα θα θυσαυρισουνε και το χρημα θα τρεχει απο τα μπατζακια τους.  
    • 1
      Αθλητικά
      tasos.cz - Δημοσιεύτηκε
      Ωραία που θα δείξει τον αγώνα η ΕΡΤ και ετσι θα εχουμε την ευκαιρια να δουμε το ματς όπως και άλλα ματς που θα μεταδώσει η ΕΡΤ τουλαχιστον μεχρι τις 31.1.2019 γιατι μετα θα εκπέμπει αποκλειστικα απο τις 39 Ανατολικά και εγω προσωπικα δεν διαθετω δέκτη που να βλεπει τα καναλια της ΕΡΤ  στις 39Ε. Ιδομεν στην πορεια, ισως προκυψουνε αναβαθμισεις στους δεκτες ΑΜΙΚΟ  και EDISION HIGH MINIPLUS  που θα κανουνε εφικτη την ληψη της ΕΡΤ, ειτε στην αντιθετη περιπτωση θα κοιταξω για αγορα δέκτη με Ε2 που θα βλεπει την ΕΡΤ.
    • 1
      Αθλητικά
      ioanis - Δημοσιεύτηκε
      "Οι εικόνες δεν εμφανίζονται στους επισκέπτες" Αλλαξε η ώρα διεξαγωγής του Παναθηναϊκού - Ολυμπιακού   Μία ώρα αργότερα θα διεξαχθεί ο ημιτελικός. Επειτα από επιθυμία της ΕΡΤ, που έχει τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Κυπέλλου μπάσκετ, η ΕΟΚ ανακοίνωσε ότι ο ημιτελικός Παναθηναϊκού - Ολυμπιακού, που θα γίνει στο ΟΑΚΑ στις 13 Φεβρουαρίου, θα ξεκινήσει μία ώρα αργότερα από την αρχική, δηλαδή, αντί για τις 19:00 στις 20:00. Το άλλο ζευγάρι, Κύμη - ΠΑΟΚ, θα διεξαχθεί την ίδια ημέρα στις 17:00. Πηγή: digitaltvinfo  
    • 1
      Αθλητικά
      ioanis - Δημοσιεύτηκε
      Ευρωπαϊκή Superleague: είμαστε κοντά σε μια νέα πραγματικότητα; 15/01/2019   Σα βόμβα έσκασαν το Νοέμβριο οι φήμες που διέρρευσαν από το Football Leaks για συζητήσεις σχετικά με τη δημιουργία μιας ευρωπαϊκής Superleague από το 2021. Μια τέτοια είδηση δεν έρχεται φυσικά από το πουθενά, καθώς τα σενάρια για μια διοργάνωση αυτού του είδους «παίζουν» από το 1998. Πριν 20 χρόνια λοιπόν, η ιταλική εταιρία Media Partners είχε αρχίσει να διερευνά αυτή την ιδέα, όμως οι κινήσεις της UEFA προς τη διεύρυνση του Champions League και την κατάργηση του Winner’s Cup έκαναν τη σκέψη αυτή μάλλον περιττή. Η ιδέα επανήλθε το 2009, όταν ο πρόεδρος της Ρεάλ Μαδρίτης Φλορεντίνο Πέρεθ ζήτησε έναν τρόπο να παίζουν οι καλύτεροι με τους καλύτερους, κάτι που όπως ο ίδιος υποστήριξε δε συμβαίνει με το Champions League. Το θέμα έμεινε στην άκρη για μία ακόμη φορά, με τις συζητήσεις να φουντώνουν ξανά το 2016, όταν αντιπρόσωποι των μεγαλύτερων συλλόγων της Αγγλίας (Μάντσεστερ Σίτι, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Λίβερπουλ, Άρσεναλ και Τσέλσι) συναντήθηκαν με έναν μεγάλο αθλητικό παράγοντα, τον Αμερικάνο Στέφεν Ρος, για να συζητήσουν τη σύσταση μιας νέας διοργάνωσης. Με την αμερικάνικη επιρροήνα αυξάνεται ολοένα και περισσότερο, ειδικά επί αγγλικού εδάφους καθώς Γιουνάιτεντ, Λίβερπουλ και Άρσεναλ ανήκουν πλέον σε ιδιοκτήτες και εταιρείες από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού, και με δεδομένη την πρόθεση να γίνονται παιχνίδια μεταξύ των καλύτερων ομάδων της Ευρώπης, η δημιουργία μιας ευρωπαϊκής Superleague φαντάζει πιο κοντά από ποτέ. Φυσικά αυτές οι φήμες δεν θα μπορούσαν να περάσουν απαρατήρητες από την UEFA, η οποία διαμήνυσε μέσω του προέδρου της Τζιάνι Ινφαντίνο πως αν συμβεί κάτι τέτοιο, θα απαγορευτεί η συμμετοχή των παικτών των ομάδων της νέας λίγκας σε Euro και μουντιάλ. Μια τέτοια εξέλιξη θα μπορούσε να αποδειχθεί μεγάλο πλήγμα, τόσο για την καριέρα των ποδοσφαιριστών όσο και για τα έσοδα των χορηγών. Ακόμα πιο αμείλικτος ο Ινφαντίνο προχώρησε σε δηλώσεις περί μεταφοράς των αγώνων του Champions League το Σαββατοκύριακο με τους εγχώριους αγώνες να λαμβάνουν χώρα μεσοβδόμαδα (Τρίτη και Τετάρτη). Ετοιμοπόλεμες παρουσιάζονται FIFA και UEFA απέναντι στην πιθανή αποστασία των μεγάλων συλλόγων της Ευρώπης, κάτι που αν συμβεί θα φέρει μεγάλη ρήξη στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο και τότε αναμένεται να δούμε περισσότερες «ποινές» από τις ομοσπονδίες. Εντωμεταξύ, παρότι οι φήμες οργιάζουν από το Νοέμβριο, δεν έχουμε μέχρι στιγμής κάποια επίσημη ανακοίνωση επί του θέματος. Από την πλευρά της UEFA, το Champions League βρίσκεται εν εξελίξει για ακόμα μία σεζόν. Η διοργάνωση προχωρά στη φάση των 16, μετά από την κλήρωση που έγινε στις 16 Δεκεμβρίου. Την εβδομάδα 12-20 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθούν οι 8 πρώτοι αγώνες, στους οποίους τα φαβορί-νικητές, όπως δείχνει το στοίχημα Τσάμπιονς Λιγκ της bwin ,είναι οι Παρί, Ρόμα, Τότεναμ, Ρεάλ, Μπαρτσελόνα, Λίβερπουλ, Μάντσεστερ Σίτι και Ατλέτικο Μαδρίτης. Με 3 ισπανικές ομάδες, 3 αγγλικές, μία ιταλική και μία γαλλική ως κυρίαρχες των επόμενων παιχνιδιών βαδίζει το Champions League ενώ Τότεναμ, Ρεάλ, Μπαρτσελόνα, Λίβερπουλ και Μάντσεστερ Σίτι είναι βάσει των μέχρι τώρα αποδόσεων, οι μεγαλύτεροι διεκδικητές του τίτλου. Μη γνωρίζοντας ακόμα εάν μια Superleague Ευρώπης είναι όντως εφικτό να δημιουργηθεί στο άμεσο μέλλον, το Champions League παραμένει η κορυφαία ευρωπαϊκή διοργάνωση στην οποία αγωνίζονται οι καλύτερες ποδοσφαιρικές ομάδες. Σημαντικό παραμένει πάντως το επίτευγμα για όποια ομάδα σηκώσει και φέτος την «κούπα», ανεξάρτητα από σενάρια περί πιθανής παραγκώνισης του θεσμού από κάποια άλλη διοργανωση μεταξύ των κορυφαίων της Ευρώπης. Ο χρόνος θα δείξει άλλωστε αν αυτά τα σενάρια έχουν πραγματική βάση ή αν θρέφονται απλά από τις ήδη υπάρχουσες προσδοκίες των μεγαλύτερων συλλόγων, χωρίς όμως κάποια πρωτοβουλία υλοποίησης… Πηγή Τυπολογίες
    • 1
      Αθλητικά
      tasos.cz - Δημοσιεύτηκε
      Ωραίο άρθρο Γιαννάκη, ειδικά στο σημείο για τους  Έλληνες της ερήμου.
    • 1
      Αθλητικά
      ioanis - Δημοσιεύτηκε
      "Οι εικόνες δεν εμφανίζονται στους επισκέπτες" Το ράλλυ Dakar ξεκινά τον μύθο του     27 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2018 - 19:20 Σαν σήμερα (στο τέλος της 26ης αρχή της 27ης Δεκεμβρίου) ξεκίνησε το πρώτο ράλλυ Paris Dakar. Με συμμετοχή 182 οχημάτων. Περίπου 80 αυτοκίνητα, 90 μοτοσυκλέτες και 12 φορτηγά (όλα ιδιωτών) εμφανίστηκαν στο Place du Trocadéro στο Παρίσι για ένα ταξίδι 10.000 χιλιομέτρων (6.214 χιλιόμετρα) με άγνωστο δρόμο και προορισμό το Ντακάρ. Η συνάντηση ανάμεσα σε δύο κόσμους που αναζητούσε ο ιδρυτής της εκδήλωσης, Thierry Sabine, ξεδιπλώθηκε στην αφρικανική ήπειρο. Μεταξύ των 74 δικύκλων που έφτασαν στην πρωτεύουσα της Σενεγάλης, ο Cyril Neveu, στο τιμόνι ενός Yamaha 500 XT, ήταν ο πρώτος νικητής στον αγώνα που έμεινε στην ιστορία ως: «Το μεγαλύτερο ράλλυ στον κόσμο». Το 1979 όλα τα οχήματα που συμμετείχαν αγωνίστηκαν στις ίδιες διαδρομές (κάτι που δεν γίνεται σήμερα) και τερμάτισαν μαζί ενώ ο νικητής Cyril Neveu, που κέρδισε την πρώτη διοργάνωση δεν κατάφερε να κερδίσει καμία ειδική διαδρομή. Η ιστορία του αγώνα για την ακρίβεια ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια το 1977 όταν ο Thierry Sabine χάθηκε στη Λιβυκή έρημο κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού με μοτοσικλέτα. Ο Sabine κοίταξε γύρω του και παρά το γεγονός ότι βρισκόταν στη μέση του πουθενά, η σκληρή ομορφιά της χώρας, τον αιχμαλώτισε. Έτσι αποφάσισε να δημιουργήσει το απόλυτο αγωνιστικό γεγονός. Δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος για τον αγώνα να προσελκύσει την προσοχή των αυτοκινητοβιομηχανιών, των χορηγών και των ιδιωτών. Για τις επόμενες τρεις δεκαετίες, το Rally Dakar έγινε η απόλυτη εκτός δρόμου διοργάνωση. Πολλοί από τους συμμετέχοντες αναζητούσαν την περιπέτεια. Επιπλέον, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων συχνά χρησιμοποιούν τον αγώνα για να δοκιμάσουν νέα οχήματα. Οι ομάδες συμμετέχουν σε τέσσερις κατηγορίες: φορτηγά, αυτοκίνητα, δίκυκλες και τετράτροχες μοτοσυκλέτες. Το 2008, οι διοργανωτές ακύρωσαν την 16ήμερη περιπέτεια λόγω τρομοκρατικής ενέργειας στην Μαυριτανία. Ένα χρόνο αργότερα, ο αγώνας μεταφέρθηκε στη Νότια Αμερική. Το ράλλυ Dakar δεν είναι μία απλή διοργάνωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού και συχνά έχει χαρακτηριστεί ως το πιο επικίνδυνο στον κόσμο. Από το 1979, 70 άνθρωποι έχουν χάσει την ζωή τους. Μεταξύ αυτών οι 28 ήταν αγωνιζόμενοι (19 μοτοσυκλετιστές, 6 οδηγοί αυτοκινήτων, 1 φορτηγού και 2 αγωνιζόμενοι λόγω τοπικών ταραχών. Μεταξύ των 42 θανάτων (εκτός αγώνα) περιλαμβανομένου και του διοργανωτή Thierry Sabine (από πτώση ελικοπτέρου) οι 14 ήταν δημοσιογράφοι και πλήρωμα υποστήριξης, 23 θεατές και 4 παιδιά. Εκτός από εξαντλητικό και επικίνδυνο, πολλοί το… κατηγορούν ότι βλάπτει το περιβάλλον. Χιλιάδες οχήματα – συμπεριλαμβανομένων των φορτηγών υποστήριξης – αγωνίζονται σε όλο το τοπίο, αλλά και εκατομμύρια θεατές συρρέουν στα σημεία του αγώνα κάθε χρόνο. Το 2012, οι περιβαλλοντολόγοι της Αργεντινής κατηγόρησαν τους οργανωτές, πως οι οδηγοί αγνοούν την περιβαλλοντική ζημία, που κάνουν στην προσπάθειά τους να βρουν την πιο σύντομη διαδρομή και επιπλέον πολλές από αυτές τις περιοχές δεν είναι κατάλληλες για την “χιονοστιβάδα” αγωνιζόμενων, των οχημάτων και των θεατών. Πολλά Llamas, φλαμίνγκο και άλλα ζώα γίνονται θύματα όταν τα οχήματα περνούν από τα μονοπάτια της διαδρομής. Ο αγώνας επίσης περνά από αρχαιολογικούς χώρους, που χρονολογούνται χιλιάδες χρόνια πριν. Το 2009, το Συμβούλιο της Χιλής για τα εθνικά μνημεία εξέδωσε μια έκθεση που ανατίναξε τον αγώνα και σύμφωνα με αυτήν, η διοργάνωση προκαλεί σοβαρή ζημιά στους αρχαιολογικούς χώρους στη βόρεια Χιλή. Η έκθεση ανέφερε ότι οι αγωνιζόμενοι κατέστρεψαν αντικείμενα, που χρονολογούνται μεταξύ 9000 π.Χ. και 1500 π.Χ. Από την πλευρά τους, οι διοργανωτές λένε ότι από το 2013 η διοργάνωση μείωσε το αποτύπωμα άνθρακα που συνδέεται άμεσα και έμμεσα με τους αγωνιζόμενους, τα πληρώματα υποστήριξης και άλλα. Επιπλέον, οι ιθύνοντες του αγώνα, μέσω διαφόρων έργων, λένε ότι έχουν εξοικονομήσει σχεδόν τα 296.526,46 στρέμματα τροπικού δάσους του Αμαζονίου στο Περού. Οι Έλληνες της ερήμου Την αρχή έκανε το 1984 ο Σάκης Παπαδημητριού με ένα Volvo C 303 του Σουηδικού στρατού. Ο 48χρονος οδηγός ήταν τότε ο πρώτος Έλληνας που έφερε την Ελληνική σημαία στον τερματισμό έκτης διοργάνωσης του αγώνα. Κατάφερε να φέρει το Volvo στη δεύτερη θέση της κατηγορίας των φορτηγών. Στις μοτοσυκλέτες η παράδοση των ελληνικών συμμετοχών ξεκίνησε με τον Θανάση Χούντρα και στη συνέχεια με τους Βασίλη Ορφανό και τον Λουκά Γιαννακούλη. Πηγή: newsauto.gr  
    • 3
      Πρόγραμμα αγώνων
      tasos.cz - Δημοσιεύτηκε
      Ετοιμαζομαι για τα επομενα  υπεροχα ματς του 2019.  Να εισαι πανετοιμος και εσυ φίλε μου 
    • 3
      Πρόγραμμα αγώνων
      ioanis - Δημοσιεύτηκε
      Γιατί ρε φίλε τέτοιος αγώνας γίνεται κάθε ......100 χρόνια. Ετοιμά σου για απόψε έχει δυνατά μάτς.
    • 3
      Πρόγραμμα αγώνων
      tasos.cz - Δημοσιεύτηκε
      Γιατί μας ξύνεις τώρα τις πληγές φίλε? 
    • 3
      Πρόγραμμα αγώνων
      ioanis - Δημοσιεύτηκε
      Ενας αγώνας  ,  δύο  ομάδες   δύο αποβολές   δύο πέναλτι    και στό ταμείο 6 γκόλ..........3  για κάθε μιά ομάδα. Αυτός ο αγώνας λοιπόν τα είχε όλα  μακάρι τέτοια μάτς να βλέπαμε κάθε μέρα. ΑΓΙΑΧ   -    ΜΠΑΓΕΡΝ   ΜΟΝΑΧΟΥ  3-3

Καλώς ήρθες επισκέπτη στο Newsat

Όπως και στις περισσότερες κοινότητες στο διαδίκτυο, ετσι και εδώ πρέπει να εγγραφείτε για να αποκτήσετε πλήρες πρόσβαση και να δημοσιεύσετε στην κοινότητα μας. Είναι μια εύκολη διαδικασία που απαιτεί ελάχιστες πληροφορίες για την εγγραφή σας. Αποκτήστε πρόσβαση στο  Newsat συνδέοντας ή δημιουργώντας έναν λογαριασμό. Εσύ τι κάθεσαι και δεν το κάνεις? :classic_happy:


ioanis

Το ράλλυ Dakar ξεκινά τον μύθο του.

Recommended Posts

"Οι εικόνες δεν εμφανίζονται στους επισκέπτες"

Το ράλλυ Dakar ξεκινά τον μύθο του

 

 

27 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2018 - 19:20

Σαν σήμερα (στο τέλος της 26ης αρχή της 27ης Δεκεμβρίου) ξεκίνησε το πρώτο ράλλυ Paris Dakar. Με συμμετοχή 182 οχημάτων. Περίπου 80 αυτοκίνητα, 90 μοτοσυκλέτες και 12 φορτηγά (όλα ιδιωτών) εμφανίστηκαν στο Place du Trocadéro στο Παρίσι για ένα ταξίδι 10.000 χιλιομέτρων (6.214 χιλιόμετρα) με άγνωστο δρόμο και προορισμό το Ντακάρ.

Η συνάντηση ανάμεσα σε δύο κόσμους που αναζητούσε ο ιδρυτής της εκδήλωσης, Thierry Sabine, ξεδιπλώθηκε στην αφρικανική ήπειρο. Μεταξύ των 74 δικύκλων που έφτασαν στην πρωτεύουσα της Σενεγάλης, ο Cyril Neveu, στο τιμόνι ενός Yamaha 500 XT, ήταν ο πρώτος νικητής στον αγώνα που έμεινε στην ιστορία ως: «Το μεγαλύτερο ράλλυ στον κόσμο».

Το 1979 όλα τα οχήματα που συμμετείχαν αγωνίστηκαν στις ίδιες διαδρομές (κάτι που δεν γίνεται σήμερα) και τερμάτισαν μαζί ενώ ο νικητής Cyril Neveu, που κέρδισε την πρώτη διοργάνωση δεν κατάφερε να κερδίσει καμία ειδική διαδρομή.

Η ιστορία του αγώνα για την ακρίβεια ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια το 1977 όταν ο Thierry Sabine χάθηκε στη Λιβυκή έρημο κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού με μοτοσικλέτα. Ο Sabine κοίταξε γύρω του και παρά το γεγονός ότι βρισκόταν στη μέση του πουθενά, η σκληρή ομορφιά της χώρας, τον αιχμαλώτισε. Έτσι αποφάσισε να δημιουργήσει το απόλυτο αγωνιστικό γεγονός.

Δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος για τον αγώνα να προσελκύσει την προσοχή των αυτοκινητοβιομηχανιών, των χορηγών και των ιδιωτών. Για τις επόμενες τρεις δεκαετίες, το Rally Dakar έγινε η απόλυτη εκτός δρόμου διοργάνωση. Πολλοί από τους συμμετέχοντες αναζητούσαν την περιπέτεια. Επιπλέον, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων συχνά χρησιμοποιούν τον αγώνα για να δοκιμάσουν νέα οχήματα. Οι ομάδες συμμετέχουν σε τέσσερις κατηγορίες: φορτηγά, αυτοκίνητα, δίκυκλες και τετράτροχες μοτοσυκλέτες.

Το 2008, οι διοργανωτές ακύρωσαν την 16ήμερη περιπέτεια λόγω τρομοκρατικής ενέργειας στην Μαυριτανία. Ένα χρόνο αργότερα, ο αγώνας μεταφέρθηκε στη Νότια Αμερική.

Το ράλλυ Dakar δεν είναι μία απλή διοργάνωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού και συχνά έχει χαρακτηριστεί ως το πιο επικίνδυνο στον κόσμο. Από το 1979, 70 άνθρωποι έχουν χάσει την ζωή τους. Μεταξύ αυτών οι 28 ήταν αγωνιζόμενοι (19 μοτοσυκλετιστές, 6 οδηγοί αυτοκινήτων, 1 φορτηγού και 2 αγωνιζόμενοι λόγω τοπικών ταραχών.

Μεταξύ των 42 θανάτων (εκτός αγώνα) περιλαμβανομένου και του διοργανωτή Thierry Sabine (από πτώση ελικοπτέρου) οι 14 ήταν δημοσιογράφοι και πλήρωμα υποστήριξης, 23 θεατές και 4 παιδιά.

Εκτός από εξαντλητικό και επικίνδυνο, πολλοί το… κατηγορούν ότι βλάπτει το περιβάλλον. Χιλιάδες οχήματα – συμπεριλαμβανομένων των φορτηγών υποστήριξης – αγωνίζονται σε όλο το τοπίο, αλλά και εκατομμύρια θεατές συρρέουν στα σημεία του αγώνα κάθε χρόνο.

Το 2012, οι περιβαλλοντολόγοι της Αργεντινής κατηγόρησαν τους οργανωτές, πως οι οδηγοί αγνοούν την περιβαλλοντική ζημία, που κάνουν στην προσπάθειά τους να βρουν την πιο σύντομη διαδρομή και επιπλέον πολλές από αυτές τις περιοχές δεν είναι κατάλληλες για την “χιονοστιβάδα” αγωνιζόμενων, των οχημάτων και των θεατών. Πολλά Llamas, φλαμίνγκο και άλλα ζώα γίνονται θύματα όταν τα οχήματα περνούν από τα μονοπάτια της διαδρομής.

Ο αγώνας επίσης περνά από αρχαιολογικούς χώρους, που χρονολογούνται χιλιάδες χρόνια πριν. Το 2009, το Συμβούλιο της Χιλής για τα εθνικά μνημεία εξέδωσε μια έκθεση που ανατίναξε τον αγώνα και σύμφωνα με αυτήν, η διοργάνωση προκαλεί σοβαρή ζημιά στους αρχαιολογικούς χώρους στη βόρεια Χιλή. Η έκθεση ανέφερε ότι οι αγωνιζόμενοι κατέστρεψαν αντικείμενα, που χρονολογούνται μεταξύ 9000 π.Χ. και 1500 π.Χ.

Από την πλευρά τους, οι διοργανωτές λένε ότι από το 2013 η διοργάνωση μείωσε το αποτύπωμα άνθρακα που συνδέεται άμεσα και έμμεσα με τους αγωνιζόμενους, τα πληρώματα υποστήριξης και άλλα. Επιπλέον, οι ιθύνοντες του αγώνα, μέσω διαφόρων έργων, λένε ότι έχουν εξοικονομήσει σχεδόν τα 296.526,46 στρέμματα τροπικού δάσους του Αμαζονίου στο Περού.

Οι Έλληνες της ερήμου

Την αρχή έκανε το 1984 ο Σάκης Παπαδημητριού με ένα Volvo C 303 του Σουηδικού στρατού. Ο 48χρονος οδηγός ήταν τότε ο πρώτος Έλληνας που έφερε την Ελληνική σημαία στον τερματισμό έκτης διοργάνωσης του αγώνα. Κατάφερε να φέρει το Volvo στη δεύτερη θέση της κατηγορίας των φορτηγών.

Στις μοτοσυκλέτες η παράδοση των ελληνικών συμμετοχών ξεκίνησε με τον Θανάση Χούντρα και στη συνέχεια με τους Βασίλη Ορφανό και τον Λουκά Γιαννακούλη.

Πηγή: newsauto.gr

 

Κοινοποίηση του μηνύματος


Link to post
Share on other sites

Ωραίο άρθρο Γιαννάκη, ειδικά στο σημείο για τους  Έλληνες της ερήμου.

Κοινοποίηση του μηνύματος


Link to post
Share on other sites

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό στην κοινότητά μας.

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Συνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό? Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×